Administratieve diensten2023-05-17T08:49:57+00:00

Administratie kan een last zijn, zeker gezien de ontwikkelingen op dit moment. Van u als ondernemer worden op steeds meer verschillende fronten administratieve werkzaamheden verwacht. Een feit is dat u als ondernemer hier niet altijd tijd voor vrij kunt maken. Een feit is ook dat u deze taken erg goed kunt uitbesteden. Wanneer uw administratie goed uitgevoerd wordt, kan hier belangrijke managementinformatie uit voortkomen. Dit stelt u in staat om uw bedrijf beter te beheersen en te besturen. Dit alles zorgt er voor dat u, uw middelen effectiever kunt benutten. Informatie over verschillende zaken kunnen management-tools zijn om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Sloterplas Management kan u helpen met deze administratieve diensten.

Wat zijn administratieve diensten?

Wanneer u hulp nodig heeft met uw administratie, kunnen onze administratieve diensten van pas komen. Alles wat met uw administratie te maken heeft, valt onder de categorie administratieve diensten. Onze administratieve medewerkers kunnen u op verschillende vlakken van dienst zijn, denk hierbij aan:

  • het controleren van formulieren;
  • het inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden;
  • administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en de controle hiervan;
  • het opstellen van rapportages;
  • het gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie;
  • archiveren;
  • het controleren en corrigeren van (sub)administraties;
  • het beheer van verschillende soorten informatie;
  • salarisadministratie;
  • het opstellen van de jaarrekening.

Ons bedrijf en wat u van ons kunt verwachten

Sloterplas management richt zich op twee pijlers. Ten eerste marketingstrategie, waar ook uw administratieve diensten onder vallen. Ten tweede richten wij ons ook nog op bouwadvies. Van deze beiden expertises hebben wij experts in huis, welke u kunnen ondersteunen bij bijna alle vraagstukken. Wij hebben gecertificeerde marketeers in huis, welke veel weten op het gebied van (online) marketing. De professionals hebben een goede theoretische kennis samen met praktijkervaring, wat er voor zorgt dat u, uw werk met een gerust hart uit handen kunt geven.

Onze (administratief) professionals

Onze administratief medewerkers zijn echte alleskunners, waardoor uw administratieve diensten in goede handen zullen zijn. Zij hebben dan ook verschillende vaardigheden, wat maakt dat zij geschikt zijn om dit werk te doen en uw bedrijf te helpen. Onze administratief medewerkers hebben vaardigheden zoals rapporteren, administratief schrijven, organiseren, zijn flexibel en kunnen informatie analyseren. Daarnaast zijn ze professioneel in omgang, werken ze oplossingsgericht en hebben zij een sterke schriftelijke communicatie.

Op onze website kunt u alvast onze professionals ontmoeten. Zij zijn ervaren professionals met een vernieuwende blik en passie voor resultaat en hebben allen hun eigen expertise. Misschien werkt u binnenkort wel samen met één van deze bovengenoemde professionals en helpen zij uw bedrijf en uw administratieve diensten.

Vijf goede redenen om uw administratieve diensten door Sloterplas Management te laten regelen:

  1. Vakmanschap: u bent verzekerd van deskundigheid en vakmanschap. Wij hebben de juiste elementen om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
  2. Loyaliteit: wij denken met u mee en proberen een oplossing te vinden voor uw vraagstukken. Positiviteit en objectiviteit zijn belangrijk.
  3. Afspraak is afspraak: wij houden ons aan onze woorden en zorgen voor wederzijds vertrouwen.
  4. Betrouwbaar: wij bieden altijd een betrouwbaar en luisterend oor. Daarnaast hechten we veel waarde aan hetgeen u belangrijk vindt, zonder daarbij een oordeel te vellen.
  5. Continuïteit: wij kijken naar de structuur, visie, missie, doelen en doelgroep van uw bedrijf. Op basis daarvan ontwikkelen we samen met u een marketingplan voor korte of lange termijn.

Onze certificeringen

Sloterplas is op verschillende gebieden gecertificeerd:

  • Deskundig Inventariseerder Asbest (DIA) gecertificeerd: onze professionals kunnen hierdoor zelfstandig uitvoering geven aan de functie asbestonderzoeker.
  • Deskundig Toezichthouder Asbest (DTA) gecertificeerd: onze professionals kunnen hierdoor asbestsanering aansturen en controleren.
  • Professional Scrum Master (PSM) gecertificeerd: kennis van theorie en principes van scrum.
  • Professional Scrum Product Owner (PSPO) gecertificeerd: onze professionals hebben kennis van de rol van de productmanager en diens verantwoordelijkheden.
  • Senior Communication Professional (SCP) gecertificeerd: een waarborg dat onze professionals correct handelen en acteren.
  • Senior Digital Professional (SDP) gecertificeerd: vakbekwame specialisten met veel theoretische kennis.
  • Senior Marketing Professional (SMP) gecertificeerd: Deze titel is een garantielabel voor een actuele en goede vakbekwaamheid, waarbij onze medewerkers veel kennis en ervaring op het gebied van marketing hebben.
  • Veiligheid, Gezondheid en Milieu (VCA) gecertificeerd: standaard veilig, gezond en duurzaam werken.
  • Google partner: Sloterplas is door het bedrijf Google gecertificeerd al een Google Partner. Dit betekent dat onze marketing specialisten geslaagd zijn voor de zogenoemde Google Ads-product certificering examens. Zij beschikken over de meest recente producten kennis. Dit maakt dat zij u kunnen ondersteunen bij het maken of optimaliseren van uw advertenties in Google Ads. Daarnaast kunnen zij u nog advies geven over bepaalde zoekwoorden waardoor uw bedrijf sneller gevonden wordt.

Strategie en Advies voor ondernemers

SLPM is een hoogwaardig en resultaatgericht adviesbureau, we bieden professionele ondersteuning op maat. Of u nu behoefte heeft aan tijdelijke of langdurige versterking, onze experts staan voor u klaar. We helpen u bij het opstellen van een effectieve marketing, zorgen voor verhuur, adviseren u binnen bouwmanagement en staan klaar voor uw beveiliging.

Samenwerken voor groei en stabiliteit

  • Maatwerk oplossingen

  • Kwaliteitsgarantie met resultaten

  • Diverse expertises

1. Vakmanschap2023-12-05T15:49:32+00:00

Vakmanschap waar u op kunt bouwen
Bij SLPM bent u verzekerd van de deskundigheid en het vakmanschap. Wij hebben op zowel strategisch als commercieel vlak de juiste elementen in huis om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Onze professionals zijn in het bezit van alle benodigde opleidingen en certificeringen. Uiteraard houden ze hun kennis op peil door regelmatig bijscholing te volgen. Hiermee blijven ze tevens op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketing, beveiliging en de bouw, zodat u nooit een verouderd of achterhaald advies te horen krijgt.

Deze stevige theoretische achtergrond wordt gecombineerd met jarenlange praktijkervaring in alle relevante werkgebieden. Dit maakt hen beide tot ware vakspecialisten. U heeft het als MKB’er al druk genoeg met de dagelijkse gang van zaken. Het is daarom verstandig om een doorgewinterde professional in te schakelen die u helpt met alle cruciale vraagstukken.

2. Loyaliteit2023-12-05T15:31:41+00:00

Loyaliteit zonder roze bril
Loyaliteit dragen we bij SLPM hoog in het vaandel. U staat als ondernemer met beide benen op de grond en verliest nooit de werkelijkheid uit het oog. Realistische verwachtingen en voorspellingen zijn voor uw bedrijf immers van levensbelang. U heeft daarbij geen behoefte aan mensen die u een mooier beeld voorspiegelen of die u adviseren op basis van onrealistische of al te rooskleurige verwachtingspatronen.

Bij SLPM zijn we recht door zee. We denken altijd met u mee en proberen voor alles een oplossing te vinden, maar de roze bril laten we achterwege. Positiviteit is belangrijk en onmisbaar, maar objectiviteit ook. We kijken samen met u naar de werkelijke mogelijkheden die er voor uw bedrijf binnen de huidige markt zijn. Alleen op die manier kunt u verzekerd zijn van groei en continuïteit. Eerlijkheid duurt tenslotte altijd het langst!

3. Afspraak is afspraak2023-12-05T15:51:06+00:00

Afspraak is afspraak
Afspraak is afspraak; een mooie belofte. Toch komt het tegenwoordig regelmatig voor dat deze niet of slechts ten dele wordt waargemaakt. Misschien heeft u uw verwachtingen omtrent het nakomen van afspraken zelfs al een beetje bijgesteld, omdat u niet meer gewend bent dat mensen zich er daadwerkelijk aan houden. Bij SLPM houden we ons echter altijd aan ons woord. Afspraak is bij ons nog écht afspraak.

Als ondernemer moet u volledig kunnen bouwen op uw leveranciers, wederzijds vertrouwen is daarbij absoluut noodzakelijk. Zonder rigide of star te worden, zorgen we ervoor dat alle afspraken worden nagekomen. We maken deze samen met u, in onderlinge samenspraak en goedkeuring. Eenzijdig gemaakte afspraken zijn immers niet meer dan opgelegde regels of voorschriften, en daar geloven wij niet in. Er kan in onze ogen alleen sprake zijn van een goede verstandhouding als we met elkaar tot heldere, duidelijke en concrete afspraken komen die te allen tijde worden nageleefd.

4. Betrouwbaar2023-12-05T15:51:48+00:00

Betrouwbaar
U vraagt zich misschien af hoe u nu kunt weten dat u te maken heeft met een werkelijk betrouwbaar management- en adviesbureau. Wij laten onze kennis, ervaring, eerder behaalde resultaten en de relaties met andere klanten graag voor zich spreken. Bij SLPM komt u niet van een koude kermis thuis. We beseffen hoe belangrijk het voor u als ondernemer is dat er een stevige zakelijke vertrouwensrelatie ontstaat waarop u altijd kunt terugvallen.

Als u zich niet op uw gemak voelt zal dit uiteindelijk consequenties hebben voor de manier waarop u uw bedrijf leidt. Dit mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Wij zien erop toe dat u zich hier geen zorgen over hoeft te maken. U kunt volledig rekenen op onze integriteit. We bieden altijd een betrouwbaar, luisterend oor en hechten waarde aan hetgeen u belangrijk vindt, zonder daarbij een oordeel te vellen.

5. Continuïteit2023-12-05T15:52:24+00:00

Continuïteit
Last but not least… de vijfde reden om voor SLPM te kiezen: continuïteit. De belangrijkste vraag voor u als MKB’er is hoe u uw bedrijf gaande houdt. Hoe u genoeg inkomen genereert voor zowel uzelf als uw medewerkers en hoe u ervoor zorgt dat u blijft groeien. Met andere woorden: hoe waarborgt u de continuïteit van uw bedrijf?

Bij SLPM kijken we goed naar de structuur van uw organisatie. Naar uw visie, missie, doelstellingen en doelgroep. Op basis daarvan ontwikkelen we samen met u een solide strategisch marketingplan voor de korte of lange termijn, net wat u wilt. We houden hierbij uiteraard rekening met fluctuerende marktomstandigheden, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Voor strategisch advies op maat waarbij de continuïteit van uw bedrijf als uitgangspunt wordt genomen, bent u bij SLPM aan het juiste adres.

Neem contact op met SLPM

Onder het genot van een kop koffie samen uw ideeën bespreken? Vul dan het onderstaand formulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

Klantbeoordelingen

Emirhan Duğral
Emirhan Duğral
12/09/2022
Uitstekend advies en een goede samenwerking. Aanrader
Zehra Celik
Zehra Celik
12/09/2022
Gokalp Kalfa
Gokalp Kalfa
12/09/2022
Colin Prins
Colin Prins
12/09/2022
Anne Luttikhuizen
Anne Luttikhuizen
09/09/2022
Marloes ter Horst
Marloes ter Horst
14/07/2022
Toen ik op zoek was naar een partij om mijn website te maken, kwam ik bij Sloterplas Management terecht. Goede service, snel en persoonlijk contact en ze wisten meteen de vertaalslag te maken naar wat ik zocht. Een perfecte samenwerking!
Dieneke Kooijman
Dieneke Kooijman
02/11/2021
Jessica | Young Law
Jessica | Young Law
09/08/2021
Jetse Sprey Medium
Jetse Sprey Medium
09/04/2021
Jessica Henneman
Jessica Henneman
09/04/2021

Onze klanten

Wat opdrachtgevers zeggen over SLPM

Ik ben erg blij dat je ons geholpen hebt om marketing strategie meer vorm te geven en zo zichtbaarheid van GRIP in de markt met jouw ervaring hebt opgekrikt. Daarvoor leek het alsof GRIP er niet was, terwijl we vooral niet actief waren. Het bijhouden van een content kalender en de ervaring van hoe er op marketing gebied naar een website gekeken werd is daarvoor ons erg handig geweest!

Stephan Simons - GRIP Facility

We hebben enkele jaren tot onze grote tevredenheid samengewerkt met SLPM. Jessica heeft onze online communicatie en de bijbehorende content gerelateerde processen adequaat gestroomlijnd. Met haar hulp is onze zichtbaarheid in de markt stevig versterkt. De praktische en heldere aanpak was een verademing.

Jetse Sprey - VWS Advocaten

De samenwerking met SLPM gaat altijd perfect. Jessica begrijpt marketing en techniek als geen ander en is in staat om samen met ons het beste naar boven te halen voor onze klanten.

Frank Huitenga - Ambasco Marketing & Design