Administratieve diensten

Net een eigen bedrijf begonnen of al jaren onderweg? Eén ding is zeker, de administratieve diensten blijven. Uw bedrijf draait om een goede administratie en natuurlijk draait uw administratie om uw bedrijf. Sloterplas Management biedt een breed assortiment aan administratieve diensten, om u en uw bedrijf te ondersteunen! Dit zorgt er voor dat wij op elke financiële of administratieve vraag een antwoord hebben. Hierdoor kunt u zelf uw volledige focus leggen op andere aspecten binnen uw bedrijf.

Administratieve diensten2023-05-17T08:49:57+00:00

Administratie kan een last zijn, zeker gezien de ontwikkelingen op dit moment. Van u als ondernemer worden op steeds meer verschillende fronten administratieve werkzaamheden verwacht. Een feit is dat u als ondernemer hier niet altijd tijd voor vrij kunt maken. Een feit is ook dat u deze taken erg goed kunt uitbesteden. Wanneer uw administratie goed uitgevoerd wordt, kan hier belangrijke managementinformatie uit voortkomen. Dit stelt u in staat om uw bedrijf beter te beheersen en te besturen. Dit alles zorgt er voor dat u, uw middelen effectiever kunt benutten. Informatie over verschillende zaken kunnen management-tools zijn om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Sloterplas Management kan u helpen met deze administratieve diensten.

Wat zijn administratieve diensten?

Wanneer u hulp nodig heeft met uw administratie, kunnen onze administratieve diensten van pas komen. Alles wat met uw administratie te maken heeft, valt onder de categorie administratieve diensten. Onze administratieve medewerkers kunnen u op verschillende vlakken van dienst zijn, denk hierbij aan:

  • het controleren van formulieren;
  • het inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden;
  • administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en de controle hiervan;
  • het opstellen van rapportages;
  • het gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie;
  • archiveren;
  • het controleren en corrigeren van (sub)administraties;
  • het beheer van verschillende soorten informatie;
  • salarisadministratie;
  • het opstellen van de jaarrekening.

Ons bedrijf en wat u van ons kunt verwachten

Sloterplas management richt zich op twee pijlers. Ten eerste marketingstrategie, waar ook uw administratieve diensten onder vallen. Ten tweede richten wij ons ook nog op bouwadvies. Van deze beiden expertises hebben wij experts in huis, welke u kunnen ondersteunen bij bijna alle vraagstukken. Wij hebben gecertificeerde marketeers in huis, welke veel weten op het gebied van (online) marketing. De professionals hebben een goede theoretische kennis samen met praktijkervaring, wat er voor zorgt dat u, uw werk met een gerust hart uit handen kunt geven.

Onze (administratief) professionals

Onze administratief medewerkers zijn echte alleskunners, waardoor uw administratieve diensten in goede handen zullen zijn. Zij hebben dan ook verschillende vaardigheden, wat maakt dat zij geschikt zijn om dit werk te doen en uw bedrijf te helpen. Onze administratief medewerkers hebben vaardigheden zoals rapporteren, administratief schrijven, organiseren, zijn flexibel en kunnen informatie analyseren. Daarnaast zijn ze professioneel in omgang, werken ze oplossingsgericht en hebben zij een sterke schriftelijke communicatie.

Op onze website kunt u alvast onze professionals ontmoeten. Zij zijn ervaren professionals met een vernieuwende blik en passie voor resultaat en hebben allen hun eigen expertise. Misschien werkt u binnenkort wel samen met één van deze bovengenoemde professionals en helpen zij uw bedrijf en uw administratieve diensten.

Vijf goede redenen om uw administratieve diensten door Sloterplas Management te laten regelen:

  1. Vakmanschap: u bent verzekerd van deskundigheid en vakmanschap. Wij hebben de juiste elementen om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
  2. Loyaliteit: wij denken met u mee en proberen een oplossing te vinden voor uw vraagstukken. Positiviteit en objectiviteit zijn belangrijk.
  3. Afspraak is afspraak: wij houden ons aan onze woorden en zorgen voor wederzijds vertrouwen.
  4. Betrouwbaar: wij bieden altijd een betrouwbaar en luisterend oor. Daarnaast hechten we veel waarde aan hetgeen u belangrijk vindt, zonder daarbij een oordeel te vellen.
  5. Continuïteit: wij kijken naar de structuur, visie, missie, doelen en doelgroep van uw bedrijf. Op basis daarvan ontwikkelen we samen met u een marketingplan voor korte of lange termijn.

Onze certificeringen

Sloterplas is op verschillende gebieden gecertificeerd:

  • Deskundig Inventariseerder Asbest (DIA) gecertificeerd: onze professionals kunnen hierdoor zelfstandig uitvoering geven aan de functie asbestonderzoeker.
  • Deskundig Toezichthouder Asbest (DTA) gecertificeerd: onze professionals kunnen hierdoor asbestsanering aansturen en controleren.
  • Professional Scrum Master (PSM) gecertificeerd: kennis van theorie en principes van scrum.
  • Professional Scrum Product Owner (PSPO) gecertificeerd: onze professionals hebben kennis van de rol van de productmanager en diens verantwoordelijkheden.
  • Senior Communication Professional (SCP) gecertificeerd: een waarborg dat onze professionals correct handelen en acteren.
  • Senior Digital Professional (SDP) gecertificeerd: vakbekwame specialisten met veel theoretische kennis.
  • Senior Marketing Professional (SMP) gecertificeerd: Deze titel is een garantielabel voor een actuele en goede vakbekwaamheid, waarbij onze medewerkers veel kennis en ervaring op het gebied van marketing hebben.
  • Veiligheid, Gezondheid en Milieu (VCA) gecertificeerd: standaard veilig, gezond en duurzaam werken.
  • Google partner: Sloterplas is door het bedrijf Google gecertificeerd al een Google Partner. Dit betekent dat onze marketing specialisten geslaagd zijn voor de zogenoemde Google Ads-product certificering examens. Zij beschikken over de meest recente producten kennis. Dit maakt dat zij u kunnen ondersteunen bij het maken of optimaliseren van uw advertenties in Google Ads. Daarnaast kunnen zij u nog advies geven over bepaalde zoekwoorden waardoor uw bedrijf sneller gevonden wordt.

Duurzame en progressieve groei voor ambitieuze ondernemers

SLPM is een resultaatgericht adviesbureau dat op maat gemaakte professionele ondersteuning biedt. Of het nu gaat om tijdelijke of langdurige versterking, wij staan beide voor u klaar. Wij assisteren u bij het ontwikkelen van een effectieve marketingstrategie, faciliteren van verhuurdiensten, adviseren op het gebied van bouwmanagement en verzorgen van uw beveiligingsbehoeften.

Gezamenlijk streven wij naar groei, aangezien dit ons enthousiasme aanwakkert.

  • Maatwerk oplossingen

  • Kwaliteitsgarantie met resultaten

  • Diverse expertises

1. Vakmanschap2024-08-26T11:57:08+00:00

Vakmanschap waar u op kunt bouwen
Vakmanschap en maatwerk voor MKB-bedrijven: SLPM combineert diepgaande theoretische kennis met jarenlange praktijkervaring. Wij bieden actuele en op maat gemaakte oplossingen op het gebied van marketing, bouwmanagement, beveiliging en verhuur. Met een persoonlijke en transparante aanpak ondersteunen wij uw groei en helpen we bij het realiseren van duurzame successen.

2. Loyaliteit2024-08-26T11:58:25+00:00

Loyaliteit zonder roze bril
Bij SLPM staat loyaliteit centraal, zonder de werkelijkheid te verfraaien. We bieden realistische adviezen en denken met u mee, maar houden de roze bril af. We combineren positiviteit met objectiviteit, zodat u verzekerd bent van haalbare strategieën en duurzame groei. Eerlijkheid en transparantie zijn de basis van ons succes.

3. Afspraak is afspraak2024-08-26T12:15:09+00:00

Afspraak is afspraak
Bij SLPM is afspraak écht afspraak. Wij geloven in wederzijds vertrouwen en zorgen ervoor dat elke afspraak wordt nageleefd. Samen met u maken we heldere, concrete afspraken, zonder starheid, maar met de zekerheid dat u altijd op ons kunt rekenen. Bij ons is betrouwbaarheid de basis van elke samenwerking.

4. Betrouwbaar2024-08-26T12:03:59+00:00

Betrouwbaar
Bij SLPM staat betrouwbaarheid centraal. Onze kennis, ervaring, en eerdere successen spreken voor zich. We bouwen sterke zakelijke vertrouwensrelaties, zodat u altijd op ons kunt rekenen. Uw comfort en vertrouwen zijn essentieel; daarom luisteren we aandachtig en zonder oordeel. Bij SLPM kunt u rekenen op integriteit en een solide samenwerking.

5. Continuïteit2024-08-26T12:14:30+00:00

Continuïteit
Last but not least… de vijfde reden om voor SLPM te kiezen: continuïteit. Bij SLPM staat de continuïteit van uw MKB centraal. We ontwikkelen samen met u een strategisch plan dat rekening houdt met uw visie, doelstellingen, en de marktdynamiek. Onze focus ligt op het waarborgen van stabiele groei en duurzame resultaten, zodat uw bedrijf altijd voorbereid is op de toekomst en uitdagingen.

Neem contact met ons op

Heeft u specifieke vragen of wilt u gewoon even kennismaken? Neem gerust contact met ons op. Dat kan heel eenvoudig: bel, app, mail, of plan simpelweg een afspraak met ons in. Wij staan klaar om u te helpen en kijken ernaar uit om samen te werken!

Beoordelingen

Emirhan Duğral
Emirhan Duğral
12/09/2022
Uitstekend advies en een goede samenwerking. Aanrader
Zehra Celik
Zehra Celik
12/09/2022
Gokalp Kalfa
Gokalp Kalfa
12/09/2022
Colin Prins
Colin Prins
12/09/2022
Anne Luttikhuizen
Anne Luttikhuizen
09/09/2022
Marloes ter Horst
Marloes ter Horst
14/07/2022
Toen ik op zoek was naar een partij om mijn website te maken, kwam ik bij Sloterplas Management terecht. Goede service, snel en persoonlijk contact en ze wisten meteen de vertaalslag te maken naar wat ik zocht. Een perfecte samenwerking!
Dieneke Kooijman
Dieneke Kooijman
02/11/2021
Jessica | Young Law
Jessica | Young Law
09/08/2021
Jetse Sprey Medium
Jetse Sprey Medium
09/04/2021
Jessica Henneman
Jessica Henneman
09/04/2021

SLPM werkt samen met:

Klanten aan het woord

De diensten die Jessica aanbiedt ervaar ik als prettig, transparant en zeer professioneel. Ze heeft veel ervaring op het gebied van SEO en weet met de juiste adviezen de klant te bereiken. Naast haar professie is het een prettig mens in omgang en staat ze duidelijk voor wat ze doet.

Wouter Sprengers - Bodyworkout

We hebben enkele jaren tot onze grote tevredenheid samengewerkt met SLPM. Jessica heeft onze online communicatie en de bijbehorende content gerelateerde processen adequaat gestroomlijnd. Met haar hulp is onze zichtbaarheid in de markt stevig versterkt. De praktische en heldere aanpak was een verademing.

Jetse Sprey - VWS Advocaten

Ik ben erg blij dat je ons geholpen hebt om marketing strategie meer vorm te geven en zo zichtbaarheid van GRIP in de markt met jouw ervaring hebt opgekrikt. Daarvoor leek het alsof GRIP er niet was, terwijl we vooral niet actief waren. Het bijhouden van een content kalender en de ervaring van hoe er op marketing gebied naar een website gekeken werd is daarvoor ons erg handig geweest!

Stephan Simons - GRIP Facility