Heeft u weleens van silent disco’s gehoord? Het feestelijke bedrijf SoloSounds weet hier alles van. Sinds februari 2021 verhuren zij hun eigen silent disco koptelefoons door heel Nederland. Tijdens een silent disco draagt iedere bezoeker een eigen koptelefoon die is aangesloten op één of meerdere zenders. Zo luistert tijdens dit ‘stille feestje’ toch iedereen zijn of haar favoriete muziek.

Naast de silent discofeesten worden de SoloSounds koptelefoons ook steeds populairder bij andere evenementen. Bijvoorbeeld op basisscholen, seniorenuitjes, conferenties en museumrondleidingen.

De stille disco luid onder de aandacht

Als nieuwe start-up moest SoloSounds bij het begin beginnen. Er was nog geen website of naamsbekendheid, en het product moest zo snel mogelijk de markt op. Om dit toffe bedrijf een handje te helpen, werkt Sloterplas Management al vanaf het eerste begin samen met SoloSounds.

SoloSounds marketingstrategie

Sloterplas Management ontwikkelde een marketingstrategie die perfect bij dit jonge bedrijf past. We bouwden een passende website, doken wat dieper in de doelgroep en houden nog altijd wekelijks de socials zoals Instagram, Facebook en Google Business bij. Inmiddels zijn de SoloSounds koptelefoons alweer een tijdje met succes op de markt. Onze strategie zorgde niet alleen voor een goede start van dit bedrijf, maar verzekert nog altijd een toename van de naamsbekendheid en het aantal websitebezoekers.

Maak een afspraak

Maak zelf een belafspraak of vul hier ons contactformulier in of vul hieronder uw telefoonnummer in. We bellen u dan binnen één werkdag terug om een afspraak in te plannen. U kunt ons ook binnen kantoortijden bereiken via +31 (0)20 261 54 74.