Content Marketing2023-03-28T07:59:03+00:00

Bij een contentstrategie is het belangrijk dat de customer journey van uw klant in kaart wordt gebracht. Alleen op die manier is het mogelijk de juiste content aan te bieden, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Het inzetten van content levert op de langere termijn veel op, omdat zoekmachines zien dat uw website van waarde is voor de potentiële klant. U maakt dus geen gebruik van betaalde advertenties (SEA), maar zorgt er juist voor dat uw website op een natuurlijke manier hoger in Google komt.

Content wordt ingezet om:

  • Uw autoriteit te claimen
  • Kennis te delen
  • Uw doelgroep verder helpen
  • Meer nieuwsbriefinschrijvingen te genereren
  • Meer betrokkenheid op social media te genereren
  • Meer traffic naar de website te genereren
  • Organisch hoger in Google te komen

De inhoud van de contentstrategie

Content kunt u implementeren door middel van een contentstrategie. Hierin wordt de doelgroep in kaart gebracht en de huidige content geanalyseerd, waardoor blogs, vlogs en andere content kunnen worden geoptimaliseerd. Daarnaast wordt er een keuze gemaakt voor de in te zetten kanalen, zoals Facebook, Instagram of LinkedIn, die de content wereldkundig maken. Door continu te analyseren hoe de doelgroep op de artikelen of video’s reageert, kan de content worden aangepast om nog beter te scoren.

Content creëren

Dat content werkt, is een feit. Maar content creëren kan een tijdrovende klus zijn. Uit ervaring weten wij dat ondernemers dit niet als prioriteit zien, terwijl content een belangrijk onderdeel van uw online marketing is. Zoals elk bedrijf heeft u drukke en minder drukke tijden. In deze laatste periode kunt u de tijd die u over heeft gebruiken om alvast content te maken, zodat u ook in de drukke tijden gewoon online aanwezig blijft met waardevolle blogs en interessante vlogs.

Door gebruik te maken van een contentkalender, kunt u voorwerk doen. U weet namelijk precies wanneer u wat en waar wilt posten. Zo kunt u ook in een drukke periode van uw bedrijf gewoon online vindbaar blijven, zonder dat u er veel extra tijd aan kwijt bent. Uiteraard kunt u voor de content ook externe krachten inhuren, zoals tekstschrijvers of vloggers. Daarnaast geldt: hoe meer mensen u in uw onderneming bij de contentstrategie betrekt, hoe meer ideeën u krijgt.

Meten is weten

Als u uw website wilt vernieuwen, een campagne gaat lanceren, social media wilt inzetten om uw doelgroep te bereiken of graag wilt bloggen/vloggen om informatie te verstrekken, kunt u niet zonder een gedegen contentstrategie. U laat namelijk te veel aan het toeval over als u geen plan maakt over hoe, waar en voor wie u de content gaat maken. Wanneer u geen strategie ontwikkelt, kan het zijn dat u veel tijd investeert in het maken en delen van de content, maar dat het helemaal niet aanslaat. Zonde van uw tijd en geld dus! En ook voor de contentstrategie geldt: meten is weten. Als u weet wie uw doelgroep is, wat voor hen werkt en waar ze te vinden zijn, dan kunt u ook echt gaan scoren met uw content.

Start vandaag nog met contentstrategie

De voordelen van een contentstrategie zijn wel duidelijk, maar we kunnen ons voorstellen dat u niet precies weet waar u moet beginnen of wellicht heeft u gewoonweg geen tijd om u bezig te houden met de content van uw onderneming. Maak het uzelf gemakkelijk en kies voor de specialisten van Sloterplas Management. Zij verzorgen de contentstrategie van begin tot eind. Ook voor advies kunt u bij hen terecht.

Strategie en Advies voor ondernemers

SLPM is een hoogwaardig en resultaatgericht adviesbureau, we bieden professionele ondersteuning op maat. Of u nu behoefte heeft aan tijdelijke of langdurige versterking, onze experts staan voor u klaar. We helpen u bij het opstellen van een effectieve marketing, zorgen voor verhuur, adviseren u binnen bouwmanagement en staan klaar voor uw beveiliging.

Samenwerken voor groei en stabiliteit

  • Maatwerk oplossingen

  • Kwaliteitsgarantie met resultaten

  • Diverse expertises

1. Vakmanschap2023-12-05T15:49:32+00:00

Vakmanschap waar u op kunt bouwen
Bij SLPM bent u verzekerd van de deskundigheid en het vakmanschap. Wij hebben op zowel strategisch als commercieel vlak de juiste elementen in huis om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Onze professionals zijn in het bezit van alle benodigde opleidingen en certificeringen. Uiteraard houden ze hun kennis op peil door regelmatig bijscholing te volgen. Hiermee blijven ze tevens op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketing, beveiliging en de bouw, zodat u nooit een verouderd of achterhaald advies te horen krijgt.

Deze stevige theoretische achtergrond wordt gecombineerd met jarenlange praktijkervaring in alle relevante werkgebieden. Dit maakt hen beide tot ware vakspecialisten. U heeft het als MKB’er al druk genoeg met de dagelijkse gang van zaken. Het is daarom verstandig om een doorgewinterde professional in te schakelen die u helpt met alle cruciale vraagstukken.

2. Loyaliteit2023-12-05T15:31:41+00:00

Loyaliteit zonder roze bril
Loyaliteit dragen we bij SLPM hoog in het vaandel. U staat als ondernemer met beide benen op de grond en verliest nooit de werkelijkheid uit het oog. Realistische verwachtingen en voorspellingen zijn voor uw bedrijf immers van levensbelang. U heeft daarbij geen behoefte aan mensen die u een mooier beeld voorspiegelen of die u adviseren op basis van onrealistische of al te rooskleurige verwachtingspatronen.

Bij SLPM zijn we recht door zee. We denken altijd met u mee en proberen voor alles een oplossing te vinden, maar de roze bril laten we achterwege. Positiviteit is belangrijk en onmisbaar, maar objectiviteit ook. We kijken samen met u naar de werkelijke mogelijkheden die er voor uw bedrijf binnen de huidige markt zijn. Alleen op die manier kunt u verzekerd zijn van groei en continuïteit. Eerlijkheid duurt tenslotte altijd het langst!

3. Afspraak is afspraak2023-12-05T15:51:06+00:00

Afspraak is afspraak
Afspraak is afspraak; een mooie belofte. Toch komt het tegenwoordig regelmatig voor dat deze niet of slechts ten dele wordt waargemaakt. Misschien heeft u uw verwachtingen omtrent het nakomen van afspraken zelfs al een beetje bijgesteld, omdat u niet meer gewend bent dat mensen zich er daadwerkelijk aan houden. Bij SLPM houden we ons echter altijd aan ons woord. Afspraak is bij ons nog écht afspraak.

Als ondernemer moet u volledig kunnen bouwen op uw leveranciers, wederzijds vertrouwen is daarbij absoluut noodzakelijk. Zonder rigide of star te worden, zorgen we ervoor dat alle afspraken worden nagekomen. We maken deze samen met u, in onderlinge samenspraak en goedkeuring. Eenzijdig gemaakte afspraken zijn immers niet meer dan opgelegde regels of voorschriften, en daar geloven wij niet in. Er kan in onze ogen alleen sprake zijn van een goede verstandhouding als we met elkaar tot heldere, duidelijke en concrete afspraken komen die te allen tijde worden nageleefd.

4. Betrouwbaar2023-12-05T15:51:48+00:00

Betrouwbaar
U vraagt zich misschien af hoe u nu kunt weten dat u te maken heeft met een werkelijk betrouwbaar management- en adviesbureau. Wij laten onze kennis, ervaring, eerder behaalde resultaten en de relaties met andere klanten graag voor zich spreken. Bij SLPM komt u niet van een koude kermis thuis. We beseffen hoe belangrijk het voor u als ondernemer is dat er een stevige zakelijke vertrouwensrelatie ontstaat waarop u altijd kunt terugvallen.

Als u zich niet op uw gemak voelt zal dit uiteindelijk consequenties hebben voor de manier waarop u uw bedrijf leidt. Dit mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Wij zien erop toe dat u zich hier geen zorgen over hoeft te maken. U kunt volledig rekenen op onze integriteit. We bieden altijd een betrouwbaar, luisterend oor en hechten waarde aan hetgeen u belangrijk vindt, zonder daarbij een oordeel te vellen.

5. Continuïteit2023-12-05T15:52:24+00:00

Continuïteit
Last but not least… de vijfde reden om voor SLPM te kiezen: continuïteit. De belangrijkste vraag voor u als MKB’er is hoe u uw bedrijf gaande houdt. Hoe u genoeg inkomen genereert voor zowel uzelf als uw medewerkers en hoe u ervoor zorgt dat u blijft groeien. Met andere woorden: hoe waarborgt u de continuïteit van uw bedrijf?

Bij SLPM kijken we goed naar de structuur van uw organisatie. Naar uw visie, missie, doelstellingen en doelgroep. Op basis daarvan ontwikkelen we samen met u een solide strategisch marketingplan voor de korte of lange termijn, net wat u wilt. We houden hierbij uiteraard rekening met fluctuerende marktomstandigheden, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Voor strategisch advies op maat waarbij de continuïteit van uw bedrijf als uitgangspunt wordt genomen, bent u bij SLPM aan het juiste adres.

Praat voor advies op maat

Klantbeoordelingen

Emirhan Duğral
Emirhan Duğral
12/09/2022
Uitstekend advies en een goede samenwerking. Aanrader
Zehra Celik
Zehra Celik
12/09/2022
Gokalp Kalfa
Gokalp Kalfa
12/09/2022
Colin Prins
Colin Prins
12/09/2022
Anne Luttikhuizen
Anne Luttikhuizen
09/09/2022
Marloes ter Horst
Marloes ter Horst
14/07/2022
Toen ik op zoek was naar een partij om mijn website te maken, kwam ik bij Sloterplas Management terecht. Goede service, snel en persoonlijk contact en ze wisten meteen de vertaalslag te maken naar wat ik zocht. Een perfecte samenwerking!
Dieneke Kooijman
Dieneke Kooijman
02/11/2021
Jessica | Young Law
Jessica | Young Law
09/08/2021
Jetse Sprey Medium
Jetse Sprey Medium
09/04/2021
Jessica Henneman
Jessica Henneman
09/04/2021

Onze klanten

Wat opdrachtgevers zeggen over SLPM

Hele fijne samenwerking met Jessica gehad. Je wordt op het gebied van SEO en online marketing echt ontzorgd en dat is precies wat we zochten!

Martin Pruim - Bestuur.nu

Ik ben erg blij dat je ons geholpen hebt om marketing strategie meer vorm te geven en zo zichtbaarheid van GRIP in de markt met jouw ervaring hebt opgekrikt. Daarvoor leek het alsof GRIP er niet was, terwijl we vooral niet actief waren. Het bijhouden van een content kalender en de ervaring van hoe er op marketing gebied naar een website gekeken werd is daarvoor ons erg handig geweest!

Stephan Simons - GRIP Facility

We hebben enkele jaren tot onze grote tevredenheid samengewerkt met SLPM. Jessica heeft onze online communicatie en de bijbehorende content gerelateerde processen adequaat gestroomlijnd. Met haar hulp is onze zichtbaarheid in de markt stevig versterkt. De praktische en heldere aanpak was een verademing.

Jetse Sprey - VWS Advocaten