Waar werken onze interim-managers?
Onze interim managers zijn dankzij hun suprême kwaliteiten en uitstekende werkhouding geschikt om bijna overal in te zetten. Daarom worden zij ook verhuurd aan de meest uiteenlopende bedrijven en non-profitorganisaties op allerlei afdelingen. Denk hierbij aan werkgebieden als algemeen of operationeel management, finance, facility, juridisch, personeelszaken, inkoop, verkoop of marketing. Mensen met wie onze interim managers gewend zijn samen te werken zijn bijvoorbeeld CEO’s, change managers, beleidsmedewerkers, PMO’ers en algemene managers.
Wat doet de interim manager van Sloterplas Management?
De taken van onze interim manager binnen uw bedrijf zijn grotendeels afhankelijk van het vakgebied en de reden van het inhuren. Deze taken lopen heel erg uitéén van bijvoorbeeld het aansturen en ondersteunen van een team van medewerkers tot aan het verzorgen van toezicht op financieel en juridisch gebied. Een taak van een interim manager van Sloterplas Management kan ook zijn het aandragen van verbeterpunten op algemeen of op vakspecifiek beleidsniveau of het opstellen van managementrapportages en eventuele jaarrekeningen. Ook het verstrekken van advies en het doorvoeren van een specifiek beleid in het kader van een tijdelijk project, verandertrajecten of bezuiniging kan een taak zijn van de interim manager.
Interim management met een helikopterview
Juist omdat de taken van een interim manager zo breed zijn, is één van de belangrijkste kwaliteiten de helikopterview. Alle interim managers van Sloterplas Management zijn een kei op dit gebied. Wet- en regelgeving, het ondernemersplan, benodigde documentatie, inschrijving bij belangrijke instanties, commerciële doelstellingen. Het zijn allemaal zaken die Sloterplas Management voor u kan organiseren. Onze interim managers zijn actief op management- en uitvoerend niveau. Dankzij de helikopterview, inzicht in spelende situaties en creatieve oplossingsgerichtheid kunt u altijd vertrouwen op een consultant die u met raad en daad bijstaat. Van financiën tot aan de realisatie van organisatiebrede doelen, of u nu net een nieuw bedrijf opstart of na verloop van tijd een scherp oog kunt gebruiken: Sloterplas Management voorziet u van een senioriteit om de business een boost te geven.
Waarom kiest u voor een interim manager?
De redenen die organisaties hebben om een interim manager in te zetten zijn nogal variërend. Het kan zijn om een overbrugging te realiseren omdat er tijdelijk een werknemer afwezig is door zwangerschapsverlof, non-actiefstelling of juist promotie. Maar ook wordt vaak de hulp van een interim management ingeroepen wanneer plotseling de arbeidsproductiviteit vergroot dient te worden door een toenemende vraag. Een geheel andere redenen voor het aantrekken van een interim manager kan zijn de scherpe blik en andere kijk die zo’n externe persoon kan bieden. Het werk wordt letterlijk van buitenaf bekeken waardoor vaak mooie en vernieuwende inzichten ontstaan. Daarnaast haalt u zodra u gebruik maakt van het interim management van Sloterplas Management ook direct expertise in huis, u vergroot de kennis en ervaring binnen uw organisatie.
De voordelen van interim management
Het inzetten van een interim manager heeft vele voordelen voor op de werkvloer, maar ook op het gebied van dienstverband, vaste contracten en lagere verbondenheid kan een interim manager vele voordelen hebben. Denkt u eens aan een snelle beschikbaarheid zonder sollicitatieprocedure of het eenvoudig kunnen beëindigen van de hulpverlening als het grootste werk gedaan is. Daarbij is de lagere verbondenheid aan de organisatie en de werknemers vaak ook een groot voordeel. Het is voor een interim manager makkelijker om impopulaire beslissingen te nemen, daarbij wordt er gekeken met een objectieve blik zonder vooroordelen of dogma’s.
Duurzame en progressieve groei voor ambitieuze ondernemers
SLPM is een resultaatgericht adviesbureau dat op maat gemaakte professionele ondersteuning biedt. Of het nu gaat om tijdelijke of langdurige versterking, wij staan beide voor u klaar. Wij assisteren u bij het ontwikkelen van een effectieve marketingstrategie, faciliteren van verhuurdiensten, adviseren op het gebied van bouwmanagement en verzorgen van uw beveiligingsbehoeften.
Gezamenlijk streven wij naar groei, aangezien dit ons enthousiasme aanwakkert.
Beoordelingen
SLPM werkt samen met:
Klanten aan het woord
Ik ben erg blij dat je ons geholpen hebt om marketing strategie meer vorm te geven en zo zichtbaarheid van GRIP in de markt met jouw ervaring hebt opgekrikt. Daarvoor leek het alsof GRIP er niet was, terwijl we vooral niet actief waren. Het bijhouden van een content kalender en de ervaring van hoe er op marketing gebied naar een website gekeken werd is daarvoor ons erg handig geweest!
Stephan Simons - GRIP FacilityToen ik op zoek was naar een partij om mijn website te maken, kwam ik bij SLPM terecht. Goede service, snel en persoonlijk contact en ze wisten meteen de vertaalslag te maken naar wat ik zocht. Een perfecte samenwerking!
Marloes ter Horst - MANO Photography & moreDe diensten die Jessica aanbiedt ervaar ik als prettig, transparant en zeer professioneel. Ze heeft veel ervaring op het gebied van SEO en weet met de juiste adviezen de klant te bereiken. Naast haar professie is het een prettig mens in omgang en staat ze duidelijk voor wat ze doet.
Wouter Sprengers - Bodyworkout