Interim Marketing

Interim marketing, wat is dat nu precies en waarom is het voor u als MKB’er van belang? Beginnende en bestaande midden- en kleinbedrijven hebben het meestal erg druk – of eigenlijk druk genoeg – met hun dagelijkse werkzaamheden en de tijdrovende logistiek daaromheen. Zaken als marketing en strategie staan dan niet altijd bovenaan het prioriteitenlijstje, terwijl ze toch noodzakelijk zijn voor de continuïteit, de winstgevendheid en het succes van het bedrijf.

Interim Marketing2023-03-28T11:42:51+00:00

Sloterplas Management biedt hierbij uitgebreide en vakkundige ondersteuning. Dit doen we onder andere door u te helpen met het opstellen, ontwikkelen en uitvoeren van strategische marketingplannen. Soms is het echter nodig dat iemand nog een stapje verdergaat en u, voor een kortere of langere periode, bijstaat in het hele marketingproces. Interim marketing biedt hierbij uitkomst.

U houdt zelf de controle

Interim marketingmanagers zijn externe specialisten die u tijdelijk kunt inhuren om u te helpen bij alle marketing gerelateerde aspecten. Op deze manier hoeft u niet veel te investeren in opleidingen of cursussen, maar haalt u direct de benodigde kennis en ervaring in huis. Onze interim managers zijn tevens zeer flexibel inzetbaar en dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over hoogoplopende arbeidskosten. U houdt te allen tijde de controle en het overzicht!

De interim managers van Sloterplas Management denken altijd in oplossingen en hebben dankzij hun helikopterview veel inzicht in de organisatie als geheel. Ze zorgen ervoor dat alles in goede banen wordt geleid en dat uw bedrijf zich verder kan ontwikkelen. Een succesvol marketingbeleid mag hierbij natuurlijk niet ontbreken!

Externe specialist met kennis en ervaring

Er is de afgelopen jaren veel veranderd op marketinggebied. Zo is de nadruk meer komen te liggen op online marketing. Hoewel offline marketing nog steeds een rol speelt, is deze toch aanzienlijk ingeperkt. Het is absoluut niet raar als u al deze ontwikkelingen niet altijd bij kunt houden; u heeft immers een bedrijf te runnen!

Er is veel kennis en ervaring nodig voor zaken als SEO, SEA, Conversie Optimalisatie, Web Analytics, Affiliate Marketing, e-commerce trajecten, Facebook advertising, etc. Deze digitale ervaring heeft u als MKB’er niet altijd direct in huis. Het kan dan heel zinvol zijn om een externe specialist van Sloterplas Management in te huren. Deze interim marketing manager neemt u alle zorg uit handen en zorgt ervoor dat u en uw medewerkers zich met een gerust hart op de reguliere werkzaamheden kunnen richten. Het levert u bovendien een enorme besparing op, omdat u geen vaste marketingmanager of marketingteam hoeft aan te nemen.

Voordelen interim marketingmanager

De gedreven marketingspecialisten van Sloterplas Management zetten hun expertise en jarenlange ervaring in om u te helpen bij alles op het gebied van online marketing. Denk hierbij aan het begeleiden van grote projecten, het opzetten van een interne of externe marketingafdeling, het (tijdelijk) versterken van het marketingteam of het opzetten van de online marketing van uw bedrijf.

Door een interim marketingmanager in te huren houdt u niet alleen uw kosten binnen de perken, u bouwt ook kennis en ervaring binnen uw eigen organisatie op. Dit draagt vervolgens weer bij aan die oh zo belangrijke continuïteit. Via interim marketing zorgt u ervoor dat de nieuwste en meest relevante marketinginzichten op de meest efficiënte en betrouwbare manier worden ingezet. Uw bedrijf is in goede handen bij onze uiterst loyale en bekwame specialisten. Hun frisse energie en heldere blik zorgen ervoor dat alles snel en vakkundig op zijn pootjes terechtkomt. De interim marketingmanager is er voor u en uw bedrijf, zolang u deze nodig heeft.

Waarom interim marketing via Sloterplas Management?

U heeft waarschijnlijk al gezien dat er tegenwoordig vrij veel aanbod is op het gebied van interim marketing. Waarom zou u dan toch kiezen voor Sloterplas Management? Ten eerste onderscheiden al onze adviseurs en marketeers zich van andere aanbieders door de unieke combinatie van een hoog opleidingsniveau en jarenlange praktijkervaring. Ze beschikken hierdoor over kwalitatief hoogstaande vaardigheden en capaciteiten die u niet zo snel ergens anders vindt.

Deze professionaliteit wordt daarnaast nog eens gekoppeld aan een zeer vriendelijke, open en behulpzame houding. U wordt bij ons nooit met een kluitje in het riet gestuurd of op een onheuse manier bejegend. Geen vraag is voor ons te gek, wij zullen u altijd te woord staan!

Praat voor advies op maat

Welke diensten biedt Sloterplas Marketing aan?

Als ondernemer bent u dag in, dag uit bezig om uw bedrijf te laten groeien. Dat betekent dat u niet alleen verstand dient te hebben van ondernemen, maar ook van communicatie, marketing en personeelszaken. Als Sloterplas Marketing bieden wij de volgende diensten aan:

Conversie Optimalisatie (CRO)

Maximaliseer conversies met een resultaatgerichte strategie en een hands-on aanpak.

Creatie – Content

Groei betrokkenheid en laat je merk opvallen met boeiende content creatie.

E-mailmarketing (EMM)

Leads worden betrokken en terugkerende klanten met effectieve, persoonlijke e-mails.

Interim Marketing

Bereik marketingdoelen voor diverse projecten met onze interim experts.

Social Media Marketing (SMM)

Vergroot uw bereik en raak betrokken met uw doelgroep online.

Strategie

Bereik de gewenste KPI’s en doelen stapsgewijs met ervaren experts.

Trainingen

Leer en groei verder met praktische en vakkundige tips en trainingen.

Web Analytics

Groei uw onderneming met waardevolle inzichten uit uw website data.

Zoekmachine Adverteren (SEA)

Bereik uw doelgroep en retarget bezoekers met de beste resultaten.

Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

Verbeter uw website en zichtbaarheid met gebruiksvriendelijke content en technische optimalisaties.

Strategie en Advies voor ondernemers

SLPM is een hoogwaardig en resultaatgericht adviesbureau, we bieden professionele ondersteuning op maat. Of u nu behoefte heeft aan tijdelijke of langdurige versterking, onze experts staan voor u klaar. We helpen u bij het opstellen van een effectieve marketing, zorgen voor verhuur, adviseren u binnen bouwmanagement en staan klaar voor uw beveiliging.

Samenwerken voor groei en stabiliteit

  • Maatwerk oplossingen

  • Kwaliteitsgarantie met resultaten

  • Diverse expertises

1. Vakmanschap2023-12-05T15:49:32+00:00

Vakmanschap waar u op kunt bouwen
Bij SLPM bent u verzekerd van de deskundigheid en het vakmanschap. Wij hebben op zowel strategisch als commercieel vlak de juiste elementen in huis om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Onze professionals zijn in het bezit van alle benodigde opleidingen en certificeringen. Uiteraard houden ze hun kennis op peil door regelmatig bijscholing te volgen. Hiermee blijven ze tevens op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketing, beveiliging en de bouw, zodat u nooit een verouderd of achterhaald advies te horen krijgt.

Deze stevige theoretische achtergrond wordt gecombineerd met jarenlange praktijkervaring in alle relevante werkgebieden. Dit maakt hen beide tot ware vakspecialisten. U heeft het als MKB’er al druk genoeg met de dagelijkse gang van zaken. Het is daarom verstandig om een doorgewinterde professional in te schakelen die u helpt met alle cruciale vraagstukken.

2. Loyaliteit2023-12-05T15:31:41+00:00

Loyaliteit zonder roze bril
Loyaliteit dragen we bij SLPM hoog in het vaandel. U staat als ondernemer met beide benen op de grond en verliest nooit de werkelijkheid uit het oog. Realistische verwachtingen en voorspellingen zijn voor uw bedrijf immers van levensbelang. U heeft daarbij geen behoefte aan mensen die u een mooier beeld voorspiegelen of die u adviseren op basis van onrealistische of al te rooskleurige verwachtingspatronen.

Bij SLPM zijn we recht door zee. We denken altijd met u mee en proberen voor alles een oplossing te vinden, maar de roze bril laten we achterwege. Positiviteit is belangrijk en onmisbaar, maar objectiviteit ook. We kijken samen met u naar de werkelijke mogelijkheden die er voor uw bedrijf binnen de huidige markt zijn. Alleen op die manier kunt u verzekerd zijn van groei en continuïteit. Eerlijkheid duurt tenslotte altijd het langst!

3. Afspraak is afspraak2023-12-05T15:51:06+00:00

Afspraak is afspraak
Afspraak is afspraak; een mooie belofte. Toch komt het tegenwoordig regelmatig voor dat deze niet of slechts ten dele wordt waargemaakt. Misschien heeft u uw verwachtingen omtrent het nakomen van afspraken zelfs al een beetje bijgesteld, omdat u niet meer gewend bent dat mensen zich er daadwerkelijk aan houden. Bij SLPM houden we ons echter altijd aan ons woord. Afspraak is bij ons nog écht afspraak.

Als ondernemer moet u volledig kunnen bouwen op uw leveranciers, wederzijds vertrouwen is daarbij absoluut noodzakelijk. Zonder rigide of star te worden, zorgen we ervoor dat alle afspraken worden nagekomen. We maken deze samen met u, in onderlinge samenspraak en goedkeuring. Eenzijdig gemaakte afspraken zijn immers niet meer dan opgelegde regels of voorschriften, en daar geloven wij niet in. Er kan in onze ogen alleen sprake zijn van een goede verstandhouding als we met elkaar tot heldere, duidelijke en concrete afspraken komen die te allen tijde worden nageleefd.

4. Betrouwbaar2023-12-05T15:51:48+00:00

Betrouwbaar
U vraagt zich misschien af hoe u nu kunt weten dat u te maken heeft met een werkelijk betrouwbaar management- en adviesbureau. Wij laten onze kennis, ervaring, eerder behaalde resultaten en de relaties met andere klanten graag voor zich spreken. Bij SLPM komt u niet van een koude kermis thuis. We beseffen hoe belangrijk het voor u als ondernemer is dat er een stevige zakelijke vertrouwensrelatie ontstaat waarop u altijd kunt terugvallen.

Als u zich niet op uw gemak voelt zal dit uiteindelijk consequenties hebben voor de manier waarop u uw bedrijf leidt. Dit mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Wij zien erop toe dat u zich hier geen zorgen over hoeft te maken. U kunt volledig rekenen op onze integriteit. We bieden altijd een betrouwbaar, luisterend oor en hechten waarde aan hetgeen u belangrijk vindt, zonder daarbij een oordeel te vellen.

5. Continuïteit2023-12-05T15:52:24+00:00

Continuïteit
Last but not least… de vijfde reden om voor SLPM te kiezen: continuïteit. De belangrijkste vraag voor u als MKB’er is hoe u uw bedrijf gaande houdt. Hoe u genoeg inkomen genereert voor zowel uzelf als uw medewerkers en hoe u ervoor zorgt dat u blijft groeien. Met andere woorden: hoe waarborgt u de continuïteit van uw bedrijf?

Bij SLPM kijken we goed naar de structuur van uw organisatie. Naar uw visie, missie, doelstellingen en doelgroep. Op basis daarvan ontwikkelen we samen met u een solide strategisch marketingplan voor de korte of lange termijn, net wat u wilt. We houden hierbij uiteraard rekening met fluctuerende marktomstandigheden, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Voor strategisch advies op maat waarbij de continuïteit van uw bedrijf als uitgangspunt wordt genomen, bent u bij SLPM aan het juiste adres.

Klantbeoordelingen

Emirhan Duğral
Emirhan Duğral
12/09/2022
Uitstekend advies en een goede samenwerking. Aanrader
Zehra Celik
Zehra Celik
12/09/2022
Gokalp Kalfa
Gokalp Kalfa
12/09/2022
Colin Prins
Colin Prins
12/09/2022
Anne Luttikhuizen
Anne Luttikhuizen
09/09/2022
Marloes ter Horst
Marloes ter Horst
14/07/2022
Toen ik op zoek was naar een partij om mijn website te maken, kwam ik bij Sloterplas Management terecht. Goede service, snel en persoonlijk contact en ze wisten meteen de vertaalslag te maken naar wat ik zocht. Een perfecte samenwerking!
Dieneke Kooijman
Dieneke Kooijman
02/11/2021
Jessica | Young Law
Jessica | Young Law
09/08/2021
Jetse Sprey Medium
Jetse Sprey Medium
09/04/2021
Jessica Henneman
Jessica Henneman
09/04/2021

Onze klanten

Wat opdrachtgevers zeggen over SLPM

Hele fijne samenwerking met Jessica gehad. Je wordt op het gebied van SEO en online marketing echt ontzorgd en dat is precies wat we zochten!

Martin Pruim - Bestuur.nu

De samenwerking met SLPM gaat altijd perfect. Jessica begrijpt marketing en techniek als geen ander en is in staat om samen met ons het beste naar boven te halen voor onze klanten.

Frank Huitenga - Ambasco Marketing & Design

Ik ben erg blij dat je ons geholpen hebt om marketing strategie meer vorm te geven en zo zichtbaarheid van GRIP in de markt met jouw ervaring hebt opgekrikt. Daarvoor leek het alsof GRIP er niet was, terwijl we vooral niet actief waren. Het bijhouden van een content kalender en de ervaring van hoe er op marketing gebied naar een website gekeken werd is daarvoor ons erg handig geweest!

Stephan Simons - GRIP Facility