Zoekmachine Adverteren2023-04-10T17:00:35+00:00

Online advertenties zijn onder andere te koop bij Google via het advertentieprogramma Google Ads (voorheen AdWords). Dit werkt als een online veilingsysteem. Elke keer dat iemand een zoekopdracht in Google invoert, wordt er een veiling gestart. Dit gaat natuurlijk razendsnel, want binnen milliseconden worden de zoekresultaten geladen. Als u adverteert in Google, geeft u bijvoorbeeld aan welke zoekwoorden voor uw bedrijf van belang zijn en kunt u per zoekwoord (of reeks zoekwoorden) de hoogte van een bod aangeven. Zodra de zoekopdracht relevant is voor uw bedrijf, doet u automatisch mee aan de veiling.

Betaal niet te veel!

Zo’n advertentieprogramma geeft uw website een flinke boost, mits u het op de juiste manier inzet. Het heeft wat voeten in aarde om een goede Google Ads campagne op te zetten. Regelmatig komen we ondernemers tegen die zelf een campagne hebben opgezet, met alle nare gevolgen van dien: er wordt ontzettend veel geld over de balk gesmeten, maar het levert weinig extra traffic op. Om dit te voorkomen, kunt u beter een expert een campagne laten opzetten.

Onze SEA experts zijn dagelijks bezig om Google Ads op te zetten en te optimaliseren. Want, nadat een campagne online staat, is het van groot belang dat deze wordt gemonitord. Op die manier kunt u ervan op aan dat uw advertentie daadwerkelijk voor conversies zorgt en dat u het maximale uit uw advertentiebudget haalt.

Hoe gaat onze SEA expert te werk?

Het SEA-team van Sloterplas Management gaat als volgt te werk:

  • Doelstellingen van de campagne helder krijgen
  • Doelgroep in kaart brengen (zeer specifiek!)
  • Budget en looptijd bepalen
  • Online advertentieprogramma kiezen (Google Ads is de meest voorkomende tool)
  • Bepalen waar de advertentie moet worden vertoond
  • Zoekwoordenonderzoek doen (op welke woorden wilt u worden gevonden, hoe wordt uw bedrijf op dit moment gevonden)
  • Bodstrategie uiteenzetten
  • Advertenties maken (vaak meerdere, zodat we de best scorende kunnen optimaliseren)
  • Optimaliseren
  • Statistieken analyseren en eventueel inzetten voor een nieuwe campagne

Waarom u niet zonder SEA kunt

U kunt niet zonder SEA als u online snel wilt scoren. Het is een van de meest effectieve online marketingtools om meer bezoekers en conversies te genereren. De voordelen op een rijtje:

  • Direct resultaat. Door de inzet van de juiste zoekwoorden in combinatie met een goede advertentietekst, kunt u heel specifiek uw doelgroep bereiken en verleiden naar de website door te klikken.
  • Gericht investeren.
  • Via SEA kunt u specifiek inzetten op ‘bekendheid’, ‘verkopen’ of andere conversies.
  • Zichtbaar en vindbaar. U betaalt om gezien te worden en daar kunt u ook van uitgaan.
  • Meetbaar. U kunt precies zien wat u heeft uitgegeven en wat het u heeft opgeleverd.
  • Budgettering. U bepaalt wat u wilt uitgeven of wat iets maximaal mag kosten. Dit is overigens te allen tijde aan te passen en u kunt uw budget zelfs on-hold zetten.
  • Maar liefst 97% van de internetgebruikers maakt gebruik van zoekmachines, dus daar zit uw doelgroep!
  • Door te adverteren kunt u de concurrentie voor blijven.

Zet onze SEA expert in voor uw bedrijf

Geen zin of tijd om u bezig te houden met SEA? Of heeft u te weinig verstand van online adverteren en bent u bang dat u te veel uitgeeft zonder resultaten? Zet dan de SEA experts van Sloterplas Management in. Zij werken immers dagelijks met SEA en weten precies hoe ze het meeste uit uw online advertenties kunnen halen. Neem vrijblijvend contact met ons op, zodat we samen met u een plan kunnen maken.

Werkwijze | Zo gaan we aan de slag

Samen bespreken we uw persoonlijke visie, missie, wensen en verwachtingen. Zo leren we meer over de uitdagingen en mogelijkheden voor de zoekmachine advertenties.
De markt, concurrentie, CPC waardes en waardevolle zoekwoorden gaan we voor u onderzoeken om realistische, meetbare doelen en biedstrategieën op te stellen.
De juiste configuratie van advertentieaccounts gaan we klaar zetten en we creëren we de advertenties. Allemaal gebaseerd op de afgesproken strategie en plannen.

We gaan continu aan de slag met optimalisaties van de advertentie en campagnes. Op basis van deze datagedreven evaluaties worden de advertenties aangepast en de resultaten worden gerapporteerd, met resultaatgerichte actiepunten.

Praat voor advies op maat

Welke diensten biedt Sloterplas Marketing aan?

Als ondernemer bent u dag in, dag uit bezig om uw bedrijf te laten groeien. Dat betekent dat u niet alleen verstand dient te hebben van ondernemen, maar ook van communicatie, marketing en personeelszaken. Als Sloterplas Marketing bieden wij de volgende diensten aan:

Conversie Optimalisatie (CRO)

Maximaliseer conversies met een resultaatgerichte strategie en een hands-on aanpak.

Creatie – Content

Groei betrokkenheid en laat je merk opvallen met boeiende content creatie.

E-mailmarketing (EMM)

Leads worden betrokken en terugkerende klanten met effectieve, persoonlijke e-mails.

Interim Marketing

Bereik marketingdoelen voor diverse projecten met onze interim experts.

Social Media Marketing (SMM)

Vergroot uw bereik en raak betrokken met uw doelgroep online.

Strategie

Bereik de gewenste KPI’s en doelen stapsgewijs met ervaren experts.

Trainingen

Leer en groei verder met praktische en vakkundige tips en trainingen.

Web Analytics

Groei uw onderneming met waardevolle inzichten uit uw website data.

Zoekmachine Adverteren (SEA)

Bereik uw doelgroep en retarget bezoekers met de beste resultaten.

Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

Verbeter uw website en zichtbaarheid met gebruiksvriendelijke content en technische optimalisaties.

Strategie en Advies voor ondernemers

SLPM is een hoogwaardig en resultaatgericht adviesbureau, we bieden professionele ondersteuning op maat. Of u nu behoefte heeft aan tijdelijke of langdurige versterking, onze experts staan voor u klaar. We helpen u bij het opstellen van een effectieve marketing, zorgen voor verhuur, adviseren u binnen bouwmanagement en staan klaar voor uw beveiliging.

Samenwerken voor groei en stabiliteit

  • Maatwerk oplossingen

  • Kwaliteitsgarantie met resultaten

  • Diverse expertises

1. Vakmanschap2023-12-05T15:49:32+00:00

Vakmanschap waar u op kunt bouwen
Bij SLPM bent u verzekerd van de deskundigheid en het vakmanschap. Wij hebben op zowel strategisch als commercieel vlak de juiste elementen in huis om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Onze professionals zijn in het bezit van alle benodigde opleidingen en certificeringen. Uiteraard houden ze hun kennis op peil door regelmatig bijscholing te volgen. Hiermee blijven ze tevens op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketing, beveiliging en de bouw, zodat u nooit een verouderd of achterhaald advies te horen krijgt.

Deze stevige theoretische achtergrond wordt gecombineerd met jarenlange praktijkervaring in alle relevante werkgebieden. Dit maakt hen beide tot ware vakspecialisten. U heeft het als MKB’er al druk genoeg met de dagelijkse gang van zaken. Het is daarom verstandig om een doorgewinterde professional in te schakelen die u helpt met alle cruciale vraagstukken.

2. Loyaliteit2023-12-05T15:31:41+00:00

Loyaliteit zonder roze bril
Loyaliteit dragen we bij SLPM hoog in het vaandel. U staat als ondernemer met beide benen op de grond en verliest nooit de werkelijkheid uit het oog. Realistische verwachtingen en voorspellingen zijn voor uw bedrijf immers van levensbelang. U heeft daarbij geen behoefte aan mensen die u een mooier beeld voorspiegelen of die u adviseren op basis van onrealistische of al te rooskleurige verwachtingspatronen.

Bij SLPM zijn we recht door zee. We denken altijd met u mee en proberen voor alles een oplossing te vinden, maar de roze bril laten we achterwege. Positiviteit is belangrijk en onmisbaar, maar objectiviteit ook. We kijken samen met u naar de werkelijke mogelijkheden die er voor uw bedrijf binnen de huidige markt zijn. Alleen op die manier kunt u verzekerd zijn van groei en continuïteit. Eerlijkheid duurt tenslotte altijd het langst!

3. Afspraak is afspraak2023-12-05T15:51:06+00:00

Afspraak is afspraak
Afspraak is afspraak; een mooie belofte. Toch komt het tegenwoordig regelmatig voor dat deze niet of slechts ten dele wordt waargemaakt. Misschien heeft u uw verwachtingen omtrent het nakomen van afspraken zelfs al een beetje bijgesteld, omdat u niet meer gewend bent dat mensen zich er daadwerkelijk aan houden. Bij SLPM houden we ons echter altijd aan ons woord. Afspraak is bij ons nog écht afspraak.

Als ondernemer moet u volledig kunnen bouwen op uw leveranciers, wederzijds vertrouwen is daarbij absoluut noodzakelijk. Zonder rigide of star te worden, zorgen we ervoor dat alle afspraken worden nagekomen. We maken deze samen met u, in onderlinge samenspraak en goedkeuring. Eenzijdig gemaakte afspraken zijn immers niet meer dan opgelegde regels of voorschriften, en daar geloven wij niet in. Er kan in onze ogen alleen sprake zijn van een goede verstandhouding als we met elkaar tot heldere, duidelijke en concrete afspraken komen die te allen tijde worden nageleefd.

4. Betrouwbaar2023-12-05T15:51:48+00:00

Betrouwbaar
U vraagt zich misschien af hoe u nu kunt weten dat u te maken heeft met een werkelijk betrouwbaar management- en adviesbureau. Wij laten onze kennis, ervaring, eerder behaalde resultaten en de relaties met andere klanten graag voor zich spreken. Bij SLPM komt u niet van een koude kermis thuis. We beseffen hoe belangrijk het voor u als ondernemer is dat er een stevige zakelijke vertrouwensrelatie ontstaat waarop u altijd kunt terugvallen.

Als u zich niet op uw gemak voelt zal dit uiteindelijk consequenties hebben voor de manier waarop u uw bedrijf leidt. Dit mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Wij zien erop toe dat u zich hier geen zorgen over hoeft te maken. U kunt volledig rekenen op onze integriteit. We bieden altijd een betrouwbaar, luisterend oor en hechten waarde aan hetgeen u belangrijk vindt, zonder daarbij een oordeel te vellen.

5. Continuïteit2023-12-05T15:52:24+00:00

Continuïteit
Last but not least… de vijfde reden om voor SLPM te kiezen: continuïteit. De belangrijkste vraag voor u als MKB’er is hoe u uw bedrijf gaande houdt. Hoe u genoeg inkomen genereert voor zowel uzelf als uw medewerkers en hoe u ervoor zorgt dat u blijft groeien. Met andere woorden: hoe waarborgt u de continuïteit van uw bedrijf?

Bij SLPM kijken we goed naar de structuur van uw organisatie. Naar uw visie, missie, doelstellingen en doelgroep. Op basis daarvan ontwikkelen we samen met u een solide strategisch marketingplan voor de korte of lange termijn, net wat u wilt. We houden hierbij uiteraard rekening met fluctuerende marktomstandigheden, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Voor strategisch advies op maat waarbij de continuïteit van uw bedrijf als uitgangspunt wordt genomen, bent u bij SLPM aan het juiste adres.

Klantbeoordelingen

Emirhan Duğral
Emirhan Duğral
12/09/2022
Uitstekend advies en een goede samenwerking. Aanrader
Zehra Celik
Zehra Celik
12/09/2022
Gokalp Kalfa
Gokalp Kalfa
12/09/2022
Colin Prins
Colin Prins
12/09/2022
Anne Luttikhuizen
Anne Luttikhuizen
09/09/2022
Marloes ter Horst
Marloes ter Horst
14/07/2022
Toen ik op zoek was naar een partij om mijn website te maken, kwam ik bij Sloterplas Management terecht. Goede service, snel en persoonlijk contact en ze wisten meteen de vertaalslag te maken naar wat ik zocht. Een perfecte samenwerking!
Dieneke Kooijman
Dieneke Kooijman
02/11/2021
Jessica | Young Law
Jessica | Young Law
09/08/2021
Jetse Sprey Medium
Jetse Sprey Medium
09/04/2021
Jessica Henneman
Jessica Henneman
09/04/2021

Onze klanten

Wat opdrachtgevers zeggen over SLPM

Hele fijne samenwerking met Jessica gehad. Je wordt op het gebied van SEO en online marketing echt ontzorgd en dat is precies wat we zochten!

Martin Pruim - Bestuur.nu

De samenwerking met SLPM gaat altijd perfect. Jessica begrijpt marketing en techniek als geen ander en is in staat om samen met ons het beste naar boven te halen voor onze klanten.

Frank Huitenga - Ambasco Marketing & Design

Ik ben erg blij dat je ons geholpen hebt om marketing strategie meer vorm te geven en zo zichtbaarheid van GRIP in de markt met jouw ervaring hebt opgekrikt. Daarvoor leek het alsof GRIP er niet was, terwijl we vooral niet actief waren. Het bijhouden van een content kalender en de ervaring van hoe er op marketing gebied naar een website gekeken werd is daarvoor ons erg handig geweest!

Stephan Simons - GRIP Facility