“Ik ben erg blij dat Sloterplas Management ons geholpen heeft om onze marketing strategie meer vorm te geven en zo de zichtbaarheid van GRIP in de markt met jullie ervaring heeft opgekrikt. Daarvoor leek het alsof GRIP er niet was, terwijl we vooral niet actief waren. Het bijhouden van een content kalender en de ervaring van hoe er op marketing gebied naar een website gekeken wordt, is voor ons erg handig geweest!”

Stephan Simons
Directeur

GRIP Facility

GRIP Facility is de digitale contractmanager voor facility management. Het bedrijf biedt verschillende software die facilitaire organisaties het leven makkelijker maken. Denk aan een app waarin controleurs de dagelijkse kwaliteitscontroles registreren, zodat ze deze eenvoudig doorlopen en alle data direct kunnen opslaan en inzien. Of denk aan software die contractmanagers helpt bij de vaak ingewikkelde financiële administratie van het schoonmaakproces. Of een dashboard, waarmee facilitaire organisaties inzicht krijgen in de voortgang van al hun interne en externe KPI’s.

Meer bekendheid via online marketing

GRIP Facility wilde door het inzetten van online marketing graag meer bekendheid realiseren voor hun bedrijf en producten. Zelf hadden ze alleen geen idee waar te beginnen, aangezien ze op dit gebied weinig kennis hadden. Daarom schakelden ze Sloterplas Management in. Wij keken naar wat ze al deden op het gebied van online marketing, wat goed ging, wat beter kon en waarop het bedrijf het beste kan focussen. Vervolgens schreven we een beknopt marketingplan.

Online duizendpoot

Omdat de online marketing bij GRIP Facility nog in de kinderschoenen stond, namen we een vrij brede rol op ons. We functioneerden als een soort coach op online gebied. We voerden zoekmachine-optimalisaties door, zodat het bedrijf beter vindbaar is in Google. Daarnaast activeerden we LinkedIn en andere social media platformen, waarvoor we content schreven en plaatsten, om zo ook via social media verkeer naar de website te realiseren. Daarnaast zetten we webanalytics op en richtten we actuele dashboarding in, zodat we konden testen wat deze activiteiten opleverden. Nu veel zaken zijn opgezet en alles op rolletjes loopt, dienen we voor het bedrijf vooral als vraagbaak op het gebied van online marketing.

Maak een afspraak

Maak zelf een belafspraak of vul hier ons contactformulier in of vul hieronder uw telefoonnummer in. We bellen u dan binnen één werkdag terug om een afspraak in te plannen. U kunt ons ook binnen kantoortijden bereiken via +31 (0)20 261 54 74.